13 Dezember 2007

Schlumpfer? Schläfer?

Nur so e Gedankegang wo mir do in Sinn chunnt...

Schläfer

Ich mein ja nur... In SF DRS Interview betüred d Madame Schlumpf jo wie guet sis immer mit de SP hett... ach...

Friede fürd Wält! -.-

40 Comments:

Blogger james said...

scheiss hipis

1:45 PM  
Anonymous michelle said...

nur will mer dä svp aghört, döf mers nöd guet ha mit de sp oder anderne parteie?! bullshit!

sie müend ja nöd grad kuschle, aber biz sympathie isch ja wohl nöd verbote -.-

2:08 PM  
Blogger Dröli said...

Du sehsch eifach s verschwörigspotential vo dere ganze Sach ned =)

D SP will di totali macht im Bundesrot. Wie? En SVP Bundesrot muen weg. Wie? Mer ersetzten. Dur wen? Duren SPlerin. Wie? Me verchleidet si als SVPlerin. Ganz logisch und eifach.

;)

4:02 PM  
Anonymous michelle said...

jöö, so e typischi trötzlireaktion vome svpler :-)

5:32 PM  
Blogger Dröli said...

http://www.svp.ch/?page_id=3455

5:51 PM  
Anonymous michelle said...

sie chönds bruche, wenn's ä gschiedi oppositionspolitik chönd mache...

6:08 PM  
Anonymous michelle said...

edith sagt: sie chönds bruche, wenn's ä gschiedi oppositionspolitik wänd mache...

6:08 PM  
Blogger james said...

das enderet nüt a de tatsach das si e hipitante isch! SCHEISS HIPIS!

7:28 PM  
Blogger Nurtak said...

jawol! verschwörig! opposition! muahahha! was isch denn dinnere meinig nöd richtig gloffe? wieso het mer müese de blocher wähle? was isch a de frau schlumpf (kA wie du uf schlumpfer cho bisch) nöd korrekt?


btw: hesch bestimmt en svp-newsletter becho in zwüscheziit. lueg det mal dini aared aa xD

8:03 PM  
Anonymous michelle said...

was isch denn dinnere meinig nöd richtig gloffe? wieso het mer müese de blocher wähle? was isch a de frau schlumpf (kA wie du uf schlumpfer cho bisch) nöd korrekt?
schlumpf != blocher, ich glaube das isch dä hauptgrund.

ich finds schad, das d'persönlichkeit blocher nümme im br isch, us politischer sicht findis guet.

ich verstahns au nöd, warum d'svp d'frau schlumpf nöd cha akzeptiere. wenn sie soooo schlächt isch, das mer nöd hinter ihre stah chan, warum hends sie sie denn überhaupt ersch i dä partei ufgno? sie eifach hange lah (genau wie dä sämi) find ich scho biz schwach vo de svp. aber das isch so, wämer mit niederlage nöd cha umgah.

8:12 PM  
Anonymous michelle said...

das enderet nüt a de tatsach das si e hipitante isch! SCHEISS HIPIS!

sandro, wetsch dazue nöd au schribe "bitte sachlich blibe"? oder machsch das nur bi kommentär, wo nöd dinere meinig entspräched? :D

8:14 PM  
Blogger Nurtak said...

was isch denn a de persönlichkeit vom blocher wo dir fählt?

8:22 PM  
Anonymous michelle said...

er het eifach chli action is ganze inebracht. blocher hier, blocher da. ich glaub, das isch nöd mal so schlächt gsi. die andere sechs hend müesse luege wo sie blibed - und sich biz meh in arsch chlemme.

8:26 PM  
Blogger Dröli said...

kommentär, wo nöd dinere meinig entspräched? :D

Min Blog mini Regle ;)

wieso het mer müese de blocher wähle? was isch a de frau schlumpf (kA wie du uf schlumpfer cho bisch) nöd korrekt?

D SVP isch die Wählerstärchsti Partei vode Schwiz, kennt also d Interässe vode schwizer Bevölkerig. -> Blocher in Bundesrot. Da jetzt d Frau Schlumpf d Partei "verrote" hett, also ned ihrem Wille entsproche hett, mue mer si au nüm würkli akzeptiere.

S Schlumpfer muesch im Kontext zum Schläfer bzw. zu "den Schlümpfen" aluge... Wie du sicher weisch händ die in dr Zeichetrickserie hüfiger Verbe mitem wort schlumpfen vertuscht... bsp:
"Hey gestern hani d Schlumpfine sowas vo gschlumpft!!!"
Wenn du jetzte s Wort Schläfer aluegsch, merksch, das das e Nominalisierts (oder wie da heisst) Verb isch. schlaf -> schläfer... Schlumpf Schlumpfer. Usserdem passe so die Wörter besser zäme, hoffe das längt als erchlärig.

8:39 PM  
Anonymous michelle said...

D SVP isch die Wählerstärchsti Partei vode Schwiz, kennt also d Interässe vode schwizer Bevölkerig. -> SVP Mensch in Bundesrat Schlumpf = SVP Mensch. Wo Problem? Es isch ja nöd so, das dä "Wählerwille" ignoriert worde wär...

Da jetzt d Frau Schlumpf d Partei "verrote" hett, also ned ihrem Wille entsproche hett, mue mer si au nüm würkli akzeptiere.
Guet, das verstahn ich. Sie hetti sölle für de Blocher ablehne, us SVP Sicht also en Verrat. Aber d'SVP liebt doch d'Schwiizer Demokratie - und die het jetzt nunmal d'Frau Schlumpf gwählt.

Sie eifach falle z'lah, isch nöd die feini Art. Sie z'unterstütze hetti Professionalität zeigt. Aber nei, lieber biz umetöibele - das find ich schad.

8:47 PM  
Blogger Nurtak said...

Dieser Post wurde vom Autoren entfernt.

8:56 PM  
Blogger Nurtak said...

jede wo svp wählt wet also de blocher?

8:58 PM  
Anonymous michelle said...

jede wo svp wählt wet also de blocher?
will sie mit "svp wählen - blocher stärken" wahlkampf gmacht het, denkt d'svp das jetzt wohl... O_o

8:58 PM  
Blogger Nurtak said...

desswege weis aso de blocher was de "volkswille" isch?

9:00 PM  
Blogger Dröli said...

Schlumpf = SVP Mensch
Es git settigi lüt und settigi... Und wasi bis jetzt vo de Madame ghört ha findi ned so sympatisch.

us SVP Sicht also en Verrat

Nope, das isch mini Meinig... has also i dem Wortlut susch vo no niemerem ghört.

wahlkampf gmacht het,

Wenn ufeme SP Plakat stoht: "Für mehr IV" Nimmsch du au a, das sich di entsprächende Verträter für meh IV isetze oder?

9:04 PM  
Anonymous michelle said...

genau. will de durchschnittsbürger ja in herrliberg wohnt, kei geldsorge und ä eigni tv show/sender het.

9:05 PM  
Blogger james said...

es isch ja so... ich ha z.B. für FDP gstume, aber bin 100% defür gsie das de blocher mus dine bliebe...
30% vom Volk het SVP gwählt, das heist vo dene sind sicher mindeschtens 95% fürd wiederwahl vom blocher gsie... den sind da nomal öppe 20% vo de GSAMT bevölkerig wo de blocher sowieso eich no im bundesrat wend gse ( so wie ich ) und den git das doch en astendige bevölkerigsateil wo de blocher im bundesrat het wele...

9:07 PM  
Blogger james said...

den sind da natürli no voralem d wirtschaftslüt intressiert gsie das de blocher no im bundesrat bliebt! Da d schwiz halt es bankeland isch und viel lüt het wo i de wirtschaft tätig sind, isch aso nomal e bestätigung das viel lüt de blocher im bundesrat heted wele gse...
Zitat CASH daily, Donnerstag, 13. Dezember 2007 Ausgabe Nr. 241:
"DIE WIRTSCHAFT HOFFT WEITERHIN AUF BLOCHER,

Für die Wirtschaft geht es um weit mehr als bloss um die Person Blochers. Dessen Abwahl wäre auch das Ende des Konkordanzsystems. Die Wirtschaft ist interessiert am Fortbestand der Konkordanz.... blablabla usw..."

9:13 PM  
Blogger Dröli said...

genau. will de durchschnittsbürger ja in herrliberg wohnt, kei geldsorge und ä eigni tv show/sender het.

Und was hett das mitem Wahlprogramm vode SVP z tue?

9:14 PM  
Anonymous michelle said...

Es git settigi lüt und settigi... Und wasi bis jetzt vo de Madame ghört ha findi ned so sympatisch.
und trotzdem isch sie svp mitglied. es git au bi de lingge settigi und settigi - das wiederum schiene die rächte nöd z'begriffe.

Nope, das isch mini Meinig... has also i dem Wortlut susch vo no niemerem ghört.
Ich au nöd. Aber so düüte ich Ussage wo ich bis jetzt überfloge han.


Wenn ufeme SP Plakat stoht: "Für mehr IV" Nimmsch du au a, das sich di entsprächende Verträter für meh IV isetze oder?
Ich chan die Person, wo mit "Für mehr IV" wirbt, au us anderne Gründ wähle. Zum Bispiel, will ich ihri Migrationspolitik guet finde. Das "Für mehr IV" isch lediglich ein Punkt im Politprogramm - und dem muss ich nöd mal zuestimme.

9:17 PM  
Anonymous michelle said...

Und was hett das mitem Wahlprogramm vode SVP z tue?

Das isch uf dä Kommentar vom Nurtak bezoge gsi, wo er gfrögt het, ob de Blocher wüssi, was de Volkswille sig.

9:18 PM  
Blogger james said...

ich denk de blocher weis ganz genau was s volk wot und was ihre wile isch... über das mümmer gar nöd diskutiere

9:22 PM  
Blogger Nurtak said...

Dieser Post wurde vom Autoren entfernt.

9:22 PM  
Blogger james said...

"30% vom Volk het SVP gwählt, das heist vo dene sind sicher mindeschtens 95% fürd wiederwahl vom blocher gsie"

Bitte lis de satz nomal ganz gnau dure, und den überleisch mal was das heist: "VO DENE"... dini rechnig wär praktisch wends chöndsch erwietere mit komentär oder so, das sind so zahle us de luft griffe...

9:25 PM  
Blogger Dröli said...

Ich chan die Person, wo mit "Für mehr IV" wirbt, au us anderne Gründ wähle. Zum Bispiel, will ich ihri Migrationspolitik guet finde. Das "Für mehr IV" isch lediglich ein Punkt im Politprogramm - und dem muss ich nöd mal zuestimme.

De Blocher stoht für d SVP. D SVP hett ihres Politprogramm. De Blocher zieht das dure. Vo dem her verstahn ich irgendwie dini ussag ned ganz. Und s macht kei Sinn öpper z wähle, wo du d Meinig ned guet findsch, weild dänksch vilicht unterstützt er jo imne ander Punkt dini Meinig...

9:26 PM  
Blogger Nurtak said...

has wieder glöscht, stimmd ja eh nöd^^

48.3 isch d wahlbeteiligung
28.9 isch d pareistärki im nationalrat

9:27 PM  
Blogger Nurtak said...

wenn mit prozenträchnisch stimmt "vo dene" scho

9:29 PM  
Blogger james said...

ok nurtak, super rechnig hesch bracht.... aso wie söli sege, si isch schön dargstelt gsie, moll :) hesch der sicher viel zit müse ne zums usrechne unso...

9:30 PM  
Blogger Nurtak said...

heschmer jetzt grad as bei pisst oder lobsch min perfektionismus?

9:36 PM  
Blogger james said...

jaja, ich lob din perfektionismus

9:41 PM  
Anonymous michelle said...

De Blocher stoht für d SVP. D SVP hett ihres Politprogramm. De Blocher zieht das dure.
De Rescht vo dä Partei nöd? SVP = Blocher? E Partei isch immer vielfältig... Schwarz/Weiss gits da nit. Und das isch au guet so!

Vo dem her verstahn ich irgendwie dini ussag ned ganz. Und s macht kei Sinn öpper z wähle, wo du d Meinig ned guet findsch, weild dänksch vilicht unterstützt er jo imne ander Punkt dini Meinig...
Ich wähle die, wo mini Meinig am eheschte verträtted. Das isch für mich massgäbend. Allerdings wird ich wohl nie en Politiker finde, wo GENAU mini Meinig vertritt. Also muss ich irgendwo Abstrich mache. Ich muss ja nöd genau de Punkt, wo sie demit "Werbig" mached, suuuuuper finde.

9:45 PM  
Blogger Dröli said...

Japp. Und drum ischs au wichtig, dass in wichtige Positione au lüt sitzed, wo d Partei am eheste verträtted.

9:56 PM  
Blogger Nurtak said...

im bundesrat muesch aber d position vom gsammtbundesrat und nöd die vo dir oder dinnere partei verträtte

10:05 PM  
Anonymous michelle said...

Japp. Und drum ischs au wichtig, dass in wichtige Positione au lüt sitzed, wo d Partei am eheste verträtted.
(Ich gang bi dere Ussag devo us, das du meinsch, Parteimeinig i BR-Diskussione verträtte - keinesfalls nach usse.) Ich bin nöd dä Meinig, das dä Blocher dä typischi SVPler isch.

Villicht manglets mir daher au a Verständnis für die SVP-Täubli Front.

10:06 PM  
Anonymous michelle said...

im bundesrat muesch aber d position vom gsammtbundesrat und nöd die vo dir oder dinnere partei verträtte
siehe oben. ich bin devo usgange, das er meint, en BR söll d'meinig vo sinere Partei innerhalb vom Bundesrat verträtte.

geg usse isch es anders Thema. das het de Herr Blocher ja na nie so gnau gno :-)

10:08 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home